עובד עזב את החברה ואתם צריכים להעביר את הרשאותיו לעובד חדש שיתפוס את מקומו. כיצד עושים זאת?🤨
הכנו עבורכם תשובה מפורטת בעלת 6 צעדים פשוטים:
 
1️⃣הקמת משתמש חדש באופן הבא – ומלאו את כל פרטי העובד:
מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > משתמשי מערכת > הוספת משתמש חדש
2️⃣הקצאת ההרשאות ליישויות רלוונטיות לעובד (מסכים, דוחות, פרוצדורות וכו') באמצעות:
כניסה למסך: מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > משתמשי מערכת > משתמשי מערכת
3️⃣ הגדרת הרשאות נתונים זהות לאלו שהיו לעובד שעזב.
הגדרות אלו מבוצעות במסך: כרטיס עובד > נתונים לחברה נוכחית. במסך זה ניתן להגדיר הרשאות צפייה בסוכנים, תקציבים, מק"טים, סניפים ועוד.
4️⃣ הגדרת הרשאות מערכת שמאפשרות ביצוע פעולות מתקדמות (כמו סנכרון עם Outlook, עיצוב מסכים ותפריטים, ייצוא נתונים לאקסל, צפייה במחוללי מסכים ועוד).
הגדרות אלו מבוצעות במסך: מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > משתמשי מערכת > הרשאות מערכת למשתמש
5️⃣ העתיקו לעובד החדש את עיצוב המסכים, התפריטים והשאילתות שהיו לעובד שעזב באופן הבא:
מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > עיצוב מתקדם > תוכניות עזר > העתקת עיצוב של מסכים + העתקת עיצוב של תפריטים + העתקת תפריט אישי + העתקת חיפושים שמורים.
6️⃣ החליפו את העובד שעזב בעובד החדש בחוקים העסקיים ובתרשימי ניהול התהליכים (BPM) באמצעות:
מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > תחזוקה שוטפת > תחזוקת ניהול תהליכים > העתקת חוקים עסקיים ומחולל נתונים.
יש לכם שאלות נוספות שתרצו שנענה עליהן? מוזמנים לכתוב לנו בתגובות ונשתדל לענות לכולם! 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן