תמיכה בפריוריטי ועזרה טכנית בכל שאלה העולה משימוש שוטף במערכת ה- Priority היא חלק בלתי נפרד מכללי המשחק

QAMA שמה דגש מרכזי על הצורך להיות שם עבורך בכל שאלה קטנה כגדולה ומשכך, מעניקה מענה איכותי של שירותי תמיכה טלפונית ופיסית (בהתאם לצורך ולחוזה השירות) לעסקים העובדים  עם Priority ועם Priority Zoom.

מטרת התמיכה היא להעניק מענה ראשוני ומהיר ללקוחות הנדרשים לפתרון בעיות במהלך יום העבודה.
מרכז התמיכה מאויש על ידי מיישמים ותיקים בעלי מקצוע בתחום הנהח"ש, לוגיסטיקה ושיווק ומכירות. 

התמיכה הינה בכל המודולים וכן במענה בתחומי ה IT ובכלל זה פתרונות בהתחברות מרחוק.

אייקון לוגו קמה פתרונות פריוריטי

בנוסף לתמיכה הטלפונית מציעה QAMA שירותי תמיכה וליווי בתוך הארגון, זאת עבור ארגונים גדולים הזקוקים למענה רציף ומיידי.

אייקון לוגו קמה פתרונות פריוריטי

התמיכה מבוצעת על ידי מיישם מיומן אשר יטפל בכל נושאי ה Priority בחברה ויהווה מקור מידע ותמיכה מידיים לארגון.

אייקון לוגו קמה פתרונות פריוריטי

שימוש במיישם של QAMA שהינו בעל ניסיון רב ורקע מקצועי וטכנולוגי בפתרון בעיות ומתן פתרונות יצירתיים, מאפשר לארגון שלך להנות מכך תוך גמישות מרבית ועלויות העסקה נמוכות באופן יחסי בהשוואה להעסקת גורם פנים ארגוני.

דילוג לתוכן