Priority Zoom הינה מערכת ERP מבוססת ענן המספקת מענה למגוון התהליכים העסקיים בארגונים קטנים-בינוניים הנמצאים בתהליך צמיחה.
המערכת מספקת פתרונות חכמים ויצירתיים במגוון תחומים ובכלל זה: הנהלת חשבונות, גבייה, ניהול הרכש והמלאי, ניהול ובקרה, שירות, שיווק ומכירות, ניהול ספקים ולקוחות ועד לניהול אצוות והרכבת מוצרים.
עד עתה הוטמעה מערכת ה- ERP בלמעלה מ- 2,000 ארגונים במגוון רחב של תחומי עיסוק, מה שמבטיח ניסיון רחב ביישום פתרונות חכמים ומגוונים לסוגי ארגונים ודרגי ניהול שונים, כדוגמת: משרדי הנהלת חשבונות, חנויות / און ליין, חברות הפצה, שירותי ליסינג וגופים תעשייתיים.
למה להשתמש ב- Priority Zoom לעסקים ?
התוכנה מציעה יישום פתרונות איכותיים ומלאים המסייעים לכל שדרת הניהול בארגון ותומכת בגידול וצמיחה, זאת ללא הצורך בהתקנת תוכנות חלופיות.
היתרון הגדול במערכת זו הוא שכאשר הארגון יגדל ניתן יהיה לעבור בקלות ל"אחות הגדולה" – תוכנת ה Priority, ללא סיבוך והשקעת משאבים גדולים בעת המעבר.
ב Priority זום לעסקים תזכו לחוויית משתמש ידידותית ומתקדמת, הכוללת מסכים מותאמים אישית, קיצורי דרך וכלי עזרה אשר יאיצו את תהליך העבודה.