עובד עזב את החברה ואתם צריכים להעביר את הרשאותיו לעובד חדש שיתפוס את מקומו. כיצד עושים זאת?
הכנו עבורכם תשובה מפורטת בעלת 6 צעדים פשוטים:
מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > משתמשי מערכת > הוספת משתמש חדש
כניסה למסך: מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > משתמשי מערכת > משתמשי מערכת
הגדרות אלו מבוצעות במסך: כרטיס עובד > נתונים לחברה נוכחית. במסך זה ניתן להגדיר הרשאות צפייה בסוכנים, תקציבים, מק"טים, סניפים ועוד.
הגדרות אלו מבוצעות במסך: מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > משתמשי מערכת > הרשאות מערכת למשתמש
מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > עיצוב מתקדם > תוכניות עזר > העתקת עיצוב של מסכים + העתקת עיצוב של תפריטים + העתקת תפריט אישי + העתקת חיפושים שמורים.
מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > תחזוקה שוטפת > תחזוקת ניהול תהליכים > העתקת חוקים עסקיים ומחולל נתונים.
יש לכם שאלות נוספות שתרצו שנענה עליהן? מוזמנים לכתוב לנו בתגובות ונשתדל לענות לכולם! 