Priority הינה תוכנה רבת עוצמה המאפשרת לארגון כולו לנהל את המערך התפעולי המלא של הארגון ולהתנהל בשפה אחידה.
התוכנה מספקת מענה למגוון רחב של עסקים מתחומי פעילות מגוונים ומותאמת לחברות וארגונים בגדלים שונים.
כמי שעוסקים רבות ביישום ובהטמעת מערכות מידע ארגוניות, למדנו שהטכנולוגיה הנה הנדבך הראשון ביישום מוצלח.
על מנת להבטיח יישום והטמעה מוצלחת של המערכת בארגון, זאת בקרב אחרון המשתמשים, אנו מעמידים לרשותכם את מומחי החברה לטובת הטמעת התוכנה, זאת על מנת לממש את הפוטנציאל הגלום במערכת למען הארגון.
מומחי החברה בעלי שנות ותק ביישום והטמעת תהליכים בעולם מערכות המידע המתקדמות ומומחים בהתאמת המערכת לצרכי החברה, זאת על מנת שהשימוש בה יהיה יעיל וידידותי.
ל Priority שתי גרסאות מרכזיות – מסחרית ותעשייתית והיא ניתנת לתפעול בשני אופנים:
השכרה או רכישה, כאשר מרבית היישומים ניתנים להטמעה באמצעות הסמארטפון או הטאבלט.
כל תהליך הטמעה של מערכת ה Priority מתחיל באפיון מקיף של צרכי הארגון.
בתהליך שמתבצע מול ההנהלה ומול העובדים אנו סוקרים את מערך הארגון, התהליכים המתבצעים בו, הצרכים בהווה עם הסתכלות כלפי העתיד.
מסמך האפיון הינו מסמך חשוב ביותר המרכז בתוכו את כל תוכנית העבודה שתידרש להתבצע בארגון על מנת להטמיע בו את ה Priority בצורה נכונה ומקצועית.
המסמך נותן תמונה כוללת על כל המתרחש ועתיד להתרחש בארגון. המסמך כולל בין היתר את הפיתוחים הדרושים במערכת והוא כולל
הערכה של שעות העבודה הנדרשות על מנת להטמיע את המערכת בארגון, תוך הלימה לצרכים הארגוניים והתפעוליים של החברה.
באמצעות מסמך האפיון ניתן להעריך את פרוייקט ההטמעה הן מבחינה תקציבית והן מבחינת המשאבים הארגוניים הנדרשים ומשך הזמן שיידרש לטובת כך וכן להבין את כל המרכיבים הנדרשים על מנת להטמיע
את ה Priority בארגון כולל הדרישות המעשיות אשר נתקבלו מאנשי הארגון.
אחד מן החלקים הראשונים בתהליך ההטמעה עצמו הינו הסבת הנתונים הקיימים בארגון מן המערכות הקיימות אל מערכת ה Priority .
מהלך זה נדרש זאת על מנת שהארגון יוכל להשתמש במערכת אחת לניהול, ללא הצורך בניהול מידע כפול הקיים במערכות הישנות.
המערכת מאפשרת מעבר לעבודה במסמכים דיגיטליים אשר חוסכת זמן רב והתעסקות מרובה והופכת את העבודה ליעילה ומהירה יותר.
לכל ארגון מן הסתם דרישות היחודייות לו ודרכי עבודה וסדר הפעולות הנכון עבורו. בעת יישום והטמעת המערכת ובמשותף עם הארגון , אנו מתאימים את ה Priority לצרכים הייחודיים של הארגון.
עם סיום תהליך הפיתוח מתחיל שלב הטמעת Priority והדרכת השימוש בה בקרב כלל משתמשי הקצה. שלב ההטמעה הנו שלב קריטי והוא זה שיוביל להצלחה או לכישלון התהליך.
לאור החשיבות שבביצוע תהליך נכון ומדוייק, מתבצע תהליך זה על ידי גורמים מקצועיים מהשורה הראשונה אשר צברו שנים רבות של ניסיון
בהכשרת עובדים באופן סבלני, נעים ומקצועי לעבודה עם המערכת.