הטמעת Priority
תוכנת ה- ERP המובילה בישראל

Priority הינה תוכנה רבת עוצמה המאפשרת לארגון כולו לנהל את המערך התפעולי המלא של הארגון ולהתנהל בשפה אחידה.

התוכנה מספקת מענה למגוון רחב של עסקים מתחומי פעילות מגוונים ומותאמת לחברות וארגונים בגדלים שונים.
כמי שעוסקים רבות ביישום ובהטמעת מערכות מידע ארגוניות, למדנו שהטכנולוגיה הנה הנדבך הראשון ביישום מוצלח.

על מנת להבטיח יישום והטמעה מוצלחת של המערכת בארגון, זאת בקרב אחרון המשתמשים, אנו מעמידים לרשותכם את מומחי החברה לטובת הטמעת התוכנה, זאת על מנת לממש את הפוטנציאל הגלום במערכת למען הארגון.

מומחי החברה בעלי שנות ותק ביישום והטמעת תהליכים בעולם מערכות המידע המתקדמות ומומחים בהתאמת המערכת לצרכי החברה, זאת על מנת שהשימוש בה יהיה יעיל וידידותי.  

ל Priority שתי גרסאות מרכזיות – מסחרית ותעשייתית והיא ניתנת לתפעול בשני אופנים:
השכרה או רכישה, כאשר מרבית היישומים ניתנים להטמעה באמצעות הסמארטפון או הטאבלט.

אלמנט גרפי עיצובי - קמה פתרונות פריוריטי

פירוט המודולים במערכת Priority מסחרית ותעשייתית

אלמנט גרפי עיצובי - קמה פתרונות פריוריטי

הטמעת Priority מקצועית מורכבת ממספר שלבים:

שלב 1

אפיון

כל תהליך הטמעה של מערכת ה Priority מתחיל באפיון מקיף של צרכי הארגון.
בתהליך שמתבצע מול ההנהלה ומול העובדים אנו סוקרים את מערך הארגון, התהליכים המתבצעים בו, הצרכים בהווה עם הסתכלות כלפי העתיד.

אייקון לוגו קמה פתרונות פריוריטי
שלב 1
שלב 2

מסמך אפיון

מסמך האפיון הינו מסמך חשוב ביותר המרכז בתוכו את כל תוכנית העבודה שתידרש להתבצע בארגון על מנת להטמיע בו את ה Priority בצורה נכונה ומקצועית.

המסמך נותן תמונה כוללת על כל המתרחש ועתיד להתרחש בארגון. המסמך כולל בין היתר את הפיתוחים הדרושים במערכת והוא כולל 
הערכה של שעות העבודה הנדרשות על מנת להטמיע את המערכת בארגון, תוך הלימה לצרכים הארגוניים והתפעוליים של החברה.

באמצעות מסמך האפיון ניתן להעריך את פרוייקט ההטמעה הן מבחינה תקציבית והן מבחינת המשאבים הארגוניים הנדרשים ומשך הזמן שיידרש לטובת כך וכן להבין את כל המרכיבים הנדרשים על מנת להטמיע
את ה Priority בארגון כולל הדרישות המעשיות אשר נתקבלו מאנשי הארגון.

אייקון לוגו קמה פתרונות פריוריטי
שלב 2
שלב 3

הסבות נתונים

אחד מן החלקים הראשונים בתהליך ההטמעה עצמו הינו הסבת הנתונים הקיימים בארגון מן המערכות הקיימות אל מערכת ה Priority .
מהלך זה נדרש זאת על מנת שהארגון יוכל להשתמש במערכת אחת לניהול, ללא הצורך בניהול מידע כפול הקיים במערכות הישנות.

אייקון לוגו קמה פתרונות פריוריטי
שלב 3
שלב 4

מעבר לעבודה עם מסמכים דיגיטליים

המערכת מאפשרת מעבר לעבודה במסמכים דיגיטליים אשר חוסכת זמן רב והתעסקות מרובה והופכת את העבודה ליעילה ומהירה יותר.

אייקון לוגו קמה פתרונות פריוריטי
שלב 4
שלב 5

פיתוחים

לכל ארגון מן הסתם דרישות היחודייות לו ודרכי עבודה וסדר הפעולות הנכון עבורו. בעת יישום והטמעת המערכת ובמשותף עם הארגון , אנו מתאימים את ה Priority לצרכים הייחודיים של הארגון.

אייקון לוגו קמה פתרונות פריוריטי
שלב 5
שלב 6

הדרכת המשתמשים

עם סיום תהליך הפיתוח מתחיל שלב הטמעת Priority והדרכת השימוש בה בקרב כלל משתמשי הקצה. שלב ההטמעה הנו שלב קריטי והוא זה שיוביל להצלחה או לכישלון התהליך.

לאור החשיבות שבביצוע תהליך נכון ומדוייק, מתבצע תהליך זה על ידי גורמים מקצועיים מהשורה הראשונה אשר צברו שנים רבות של ניסיון
בהכשרת עובדים באופן סבלני, נעים ומקצועי לעבודה עם המערכת.

אייקון לוגו קמה פתרונות פריוריטי
שלב 6
דילוג לתוכן