לוגו QAMA פתרונות PRIORITY

קמה פתרונות מעניקה שירותי תמיכה טלפונית לעסקים העובדים עם תוכנת הפריוריטי והזום לעסקים.

מטרת התמיכה היא להעניק מענה ראשוני ומהיר ללקוחות הנדרשים לפתרון בעיות במהלך יום העבודה.

מרכז התמיכה עובד בשעות 09:00-17:00 על מנת לאפשר ללקוחות לקבל סיוע ועזרה בזמן אמת.

מרכז התמיכה מאויש על ידי מיישמים ותיקים בעלי מקצוע בתחום הנהח"ש, לוגיסטיקה ושיווק ומכירות.

פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר והצטרפו לעשרות לקוחות מרוצים הנהנים מתמיכה יום יומית.

דילוג לתוכן