לוגו QAMA פתרונות PRIORITY

חיבור פריוריטי לטאבלט/נייד לסוכני מכירות

איך להשיג שליטה מלאה על תהליך המכירות של העסק שלך?

מערכת Priority מאפשרת לך לנהל את כל העבודה במקום אחד. אנחנו ב- QAMA מאפשרים לך להתאים אישית את מערכת ה-Priority כך שהיא תעבוד עבורך, ללא צורך בהוצאות גבוהות או בהשקעה של זמן רב.

כל הזמנת לקוח הנעשית בשטח על ידי סוכן המכירות של העסק שלך ואינה עוברת במהירות וללא טעויות לטיפול, עלולה לפגוע ברווחיות או לייצר בעיית אמון מול הלקוחות הקיימים או הפוטנציאליים שלך.

אנו מציעים לך אפליקציה המסייעת לך ולסוכני המכירות שלך לנהל את תהליך המכירות – מהשלב של לפני המכירה ועד לאחריה. ניהול נכון של תהליך המכירות יכול להביא גם לייעול העבודה וגם להגדלת המכירות והרווחים.

חיבור לטאבלט/נייד לסוכני מכירות

פועלים באמצעות סוכני מכירות בשטח? 

ציידו אותם בכל הנתונים הנדרשים באמצעות אפליקצית מכירות הפועלת על גבי טאבלט או סמארטפון ומסייעת בתפעול יעיל של כל מערך המכירות בעסק, כולל בשטח. כמו כן, האפליקציה מסתנכרנת אוטומטית עם Priority.

אלמנט גרפי עיצובי - קמה פתרונות פריוריטי

האפליקציה אינטגרטיבית לתוכנת Priority וכוללת את כל התכונות הבאות:

הגדלת העסק דרך לקוחות מרוצים יותר

באמצעות אפליקציית הסוכנים המותאמת לנייד או לטאבלט של הסוכן, מאתרים את כל המידע הנדרש במקום אחד, בסנכרון מלא אונליין, כל זאת מול ה-  Priority.

האפליקציה מאפשרת לסוכני המכירות שלך להיות פרודוקטיביים יותר, עוזרת להם להגדיל את כמות ההזמנות של הלקוחות ומשפרת את חווית הסוכנים והלקוחות. עבורך המשמעות היא ייעול והגדלת המכירות, בפחות כסף ומאמץ.

מה אומרים הלקוחות שלנו?
"האפליקציה עזרה לנו לפשט את תהליך ההזמנות. בזכותה יש לסוכני המכירות שליטה מהירה על הזמנות הלקוחות" (מרגרט אמנות המאפה בע"מ)

"משתמשי המסופונים מאוד מרוצים! הצלחתם לייצר עבורם ועבורי מציאות קלה ופרקטית, הממשקים נוחים וחווית המשתמש כל כך ישימה" (הביטאט רהיטי יוקרה)

צוות המומחים של QAMA ידאג לחיבור הממשקים באופן היעיל והפשוט ביותר על מנת שתהליך המכירה שלכם דרך האתר יחווה כנעים, יעיל וקליל יותר.

חברת QAMA הוקמה בשנת 2006 במטרה לסייע לעסקים לנהל בצורה חכמה, יעילה ומקצועית יותר את תהליכי העבודה שלהם בעזרת מערכת Priority. אנו מתמחים בפיתוח, ביישום ובהטמעה של מערכת ERP מבית Priority, המאחדת את כלל מערכות המידע בארגונים.

עם הזמן פיתחנו אקוסיסטם של תוספים ייחודיים ומערך מכירות של תוספים קיימים כדי להתאים אישית את מערכת ה- Priority על פי הצרכים המשתנים של לקוחותינו, הפועלים במגוון תעשיות ושווקים. ניתן לקרוא כאן מידע נוסף אודות מוצרינו השונים.

בשנת 2022 נרכשה החברה על ידי קבוצת Shani Shenhav.

מוכנים להגדיל את המכירות והרווחים?

השאירו את הפרטים שלכם כאן בטופס ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן