לוגו QAMA פתרונות PRIORITY

אפליקציית פריוריטי
לטכנאי שטח

עסקים מצליחים יודעים לחבר את השטח לחוויית הלקוח

מערכת Priority מאפשרת לך לנהל את כל העבודה במקום אחד. אנחנו ב- QAMA מאפשרים לך להתאים אישית את מערכת ה-Priority כך שהיא תעבוד עבורך, ללא צורך בהוצאות גבוהות או בהשקעה של זמן רב.

עסקים רבים הנמצאים בגדילה אינם מודעים לאתגרים הרבים סביב יצירת מחלקות שירות. עסקים המפעילים שירותי שטח חייבים לדעת לפעול במהירות ובגמישות כדי לעמוד בציפיות הלקוחות לזמינות ולביצועים גבוהים. כך למשל, כאשר עסק הקובע את סדר היום של טכנאי השטח שלו על בסיס שיחות טלפון נכנסות, ולא על אוטומציה, גורם לכך שלוח הזמנים של הטכנאי אינו גמיש ואינו מאפשר שינויים בזמן אמת. במקרה שכזה, שירות הלקוחות שאתה מציע עלול להיות לא מספק.

אפליקציה לטכנאי שטח

מוכנים לצאת לשטח? אפליקציית טכנאי השטח של Priority הינה מערכת מתקדמת לניהול טכנאי השטח.

אנו ב- QAMA מציעים לך אפליקציה לניהול טכנאי שטח. האפליקציה מסתנכרנת אוטומטית עם מערכת Priority וכלל המידע של טכנאי השטח מסונכרן עם מערכת ה- Priority ומתעדכן אונליין בנייד, מה שמאפשר דיוור ישיר והודעות SMS ישירות ללקוח.

אלמנט גרפי עיצובי - קמה פתרונות פריוריטי

המערכת לניהול טכנאי שטח של QAMA כוללת:

אופטימיזציה של פעילות שירותי השטח בונה אמון עם הלקוח:

כאשר עסק מצייד את הטכנאי בשטח בטאבלט או בסמארטפון עליו מותקנת האפליקציה, הוא יכול לראות את פרטי הקריאה המלאים עם ההגעה למקום, לקרוא את היסטוריית התקלות והתיקונים שבוצעו, לחייב את כרטיס האשראי של הלקוח במידת הצורך, להחתים אותו על טופס דיגיטלי בסיום העבודה ועוד. עסק המתנהל בצורה כזו משפר את חוויית הלקוח ומקל מאוד גם על הטכנאי.

צוות המומחים של QAMA ידאג לחיבור הממשקים באופן היעיל והפשוט ביותר על מנת שתהליך המכירה שלכם דרך האתר יחווה כנעים, יעיל וקליל יותר.

חברת QAMA הוקמה בשנת 2006 במטרה לסייע לעסקים לנהל בצורה חכמה, יעילה ומקצועית יותר את תהליכי העבודה שלהם בעזרת מערכת Priority. אנו מתמחים בפיתוח, ביישום ובהטמעה של מערכת ERP מבית Priority, המאחדת את כלל מערכות המידע בארגונים.

עם הזמן פיתחנו אקוסיסטם של תוספים ייחודיים ומערך מכירות של תוספים קיימים כדי להתאים אישית את מערכת ה- Priority על פי הצרכים המשתנים של לקוחותינו, הפועלים במגוון תעשיות ושווקים. ניתן לקרוא כאן מידע נוסף אודות מוצרינו השונים.

בשנת 2022 נרכשה החברה על ידי קבוצת Shani Shenhav.

מוכנים לייצר שירות לקוחות ברמת מחלקה ראשונה?

השאירו את הפרטים שלכם כאן בטופס ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן