לוגו QAMA פתרונות PRIORITY

חיבור פריוריטי לטאבלט נהגים

חיבור לטאבלט נהגים

מערכת Priority מאפשרת לך לנהל את כל העבודה במקום אחד. אנחנו ב- QAMA מאפשרים לך להתאים אישית את מערכת ה-Priority כך שהיא תעבוד עבורך, ללא צורך בהוצאות גבוהות או בהשקעה של זמן רב.

עבור חברות המפעילות ציי רכב ומערך נהגים, התעמקות בנתונים בזמן אמת תוך כדי תנועה יכולה לסייע בצורות רבות, למשל לייעל תהליכים בשילוח סחורות ומטענים, לחסוך בשעות העבודה של כוח האדם ולקצר את לוח הזמנים וההגעה. אנו מציעים לך אפליקציה לניהול הנהגים וההפצה בשטח שעושה כל זאת.

האפליקציה תסייע לך לשפר את שירות הלקוחות ולחתוך בהוצאות, כל זאת תוך שהיא מסתנכרנת אוטומטית עם מערכת Priority.

היום אפשר לקבל תובנות ומידע תוך כדי תנועה

עם מערכת מעקב האספקות והמשלוחים של QAMA בשיתוף Priority תתפסו תמיד את ההובלה. 

האפליקציה של נהגי השטח מציגה מערך מתקדם לניהול ההפצה בשטח. המערכת כוללת ניהול של תהליך ההפצה (העמסה ופריקה) ועושה שימוש בעזרי ניווט של מפה או waze.

בואו נצא לדרך!

אלמנט גרפי עיצובי - קמה פתרונות פריוריטי

מה המערכת שלנו כוללת?

צוות המומחים של QAMA ידאג לחיבור הממשקים באופן היעיל והפשוט ביותר על מנת שתהליך המכירה שלכם דרך האתר יחווה כנעים, יעיל וקליל יותר.

הכניסו את ניהול הצי והנהגים להילוך גבוה:

בכל מה שקשור לניהול ציי רכב, קיימת חשיבות רבה מאוד למידע רלוונטי לצורך קבלת החלטות יעילה ואפקטיבית. הנתונים אותם אוספת האפליקציה יכולים לשפר את קבלת ההחלטות ולהוביל להתייעלות ולחיסכון גדולים של העסק שלך.

ומה אומרים הלקוחות שלנו?

"אנו מרוצים מאוד! מומלץ למי שמחפש שליטה, יעילות סדר וללא נייר
מיותר" (שירטרוניקס בע"מ)

חברת QAMA הוקמה בשנת 2006 במטרה לסייע לעסקים לנהל בצורה חכמה, יעילה ומקצועית יותר את תהליכי העבודה שלהם בעזרת מערכת Priority. אנו מתמחים בפיתוח, ביישום ובהטמעה של מערכת ERP מבית Priority, המאחדת את כלל מערכות המידע בארגונים.

עם הזמן פיתחנו אקוסיסטם של תוספים ייחודיים ומערך מכירות של תוספים קיימים כדי להתאים אישית את מערכת ה- Priority על פי הצרכים המשתנים של לקוחותינו, הפועלים במגוון תעשיות ושווקים. ניתן לקרוא כאן מידע נוסף אודות מוצרינו השונים.

בשנת 2022 נרכשה החברה על ידי קבוצת Shani Shenhav.

מוכנים לחסוך שעות של עבודה ומאמץ?

השאירו את הפרטים שלכם כאן בטופס ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן