לוגו QAMA פתרונות PRIORITY

חיבור פריוריטי לטאבלט מחסנים

ניהול מחסן או מרלו"ג לא צריכים להיות כאב ראש

מערכת Priority מאפשרת לך לנהל את כל העבודה במקום אחד. אנחנו ב- QAMA מאפשרים לך להתאים אישית את מערכת ה-Priority כך שהיא תעבוד עבורך, ללא הוצאות גבוהות או בהשקעה של זמן רב.

אחד האתגרים הגדולים של כל עסק המנהל מחסן או מרלו"ג הוא המעגל האינסופי של הזמנות, אחסון, מכירה וחידוש המלאי. בעיות בניהול מלאי עלולות לגרום לעיכובים בשרשרת האספקה ולעלות כסף רב לעסק. אנו ב- QAMA מציעים לך אפליקציה המסייעת להפוך תהליכים במחסן או במרלו"ג לאוטומטיים, למקסם נהלי מלאי ולשפר את חווית הלקוחות.

חיבור לטאבלט מחסנים

האפליקציה מסתנכרנת אוטומטית עם מערכת Priority והיא אחראית על ה'ניצוח' וסנכרון פעילות המחסנים ועל פעילויות רבות נוספות.

מערכת ניהול המחסנים של Priority היא ליבת הלוגיסטיקה של העסק שלכם.

אלמנט גרפי עיצובי - קמה פתרונות פריוריטי

מערכת ניהול המחסנים של QANA אחראית על הפעילויות הבאות:

מערכת ניהול המחסנים מייעלת משמעותית את תהליכי התפעול בעסק, תומכת במכשירים ניידים, מסופונים וטאבלטים ואינה מצריכה ממשקים נוספים.
עם מערכת ניהול המחסנים של Priority, העסק יוכל ליהנות מסינכרון בזמן אמת בין מחסנים אוטומטיים לבין מערכת ה- ERP להתאמות מידיות להוראות עבודה, הקצאות מלאי, משלוחים והזמנות.

צוות המומחים של QAMA ידאג לחיבור הממשקים באופן היעיל והפשוט ביותר על מנת שתהליך המכירה שלכם דרך האתר יחווה כנעים, יעיל וקליל יותר.

תגידו להתראות לעבודות ידניות הלוקחות זמן:

האפליקציה מציעה חסכון משמעותי בכסף ובזמן, בשילוב מכשירי סריקה או מסופונים סטנדרטיים. השימוש בה יאפשר לך להשיג שליטה על זרימת הסחורות ללקוחות, לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולמקסם את רמת השירות – תוך הפחתת עלויות.

ומה אומרים הלקוחות שלנו?

"האפליקציה מאוד ידידותית ונוחה למשתמש – יש לה מהירות תגובה מהירה והיא קלה לשימוש. הפונקציונליות שבה מאפשרת לעקוב אחרי המשלוחים, לראות את הקווים והמסלול של הנהג ובכך להתכונן כמו שצריך ליום העבודה. בנוסף למנהלים יש יכולת ניטור ומעקב לגבי משלוחים אשר לא סופקו באותו יום. מסקר מדגמי שנערך בקרב הנהגים, הם מאוד נהנים ומרוצים מהאפליקציה". (י.ש קרטון)

 

חברת QAMA הוקמה בשנת 2006 במטרה לסייע לעסקים לנהל בצורה חכמה, יעילה ומקצועית יותר את תהליכי העבודה שלהם בעזרת מערכת Priority. אנו מתמחים בפיתוח, ביישום ובהטמעה של מערכת ERP מבית Priority, המאחדת את כלל מערכות המידע בארגונים.

עם הזמן פיתחנו אקוסיסטם של תוספים ייחודיים ומערך מכירות של תוספים קיימים כדי להתאים אישית את מערכת ה- Priority על פי הצרכים המשתנים של לקוחותינו, הפועלים במגוון תעשיות ושווקים. ניתן לקרוא כאן מידע נוסף אודות מוצרינו השונים.

בשנת 2022 נרכשה החברה על ידי קבוצת Shani Shenhav.

מוכנים לחסוך שעות של עבודה ומאמץ?

השאירו את הפרטים שלכם כאן בטופס ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן