לוגו QAMA פתרונות PRIORITY

חיבור פריוריטי לאתר Shopify

פתרון שגדל יחד עם חנות האונליין שלך

מערכת Priority מאפשרת לך לנהל את כל העבודה במקום אחד. אנחנו ב- QAMA מאפשרים לך להתאים אישית את מערכת ה-Priority כך שהיא תעבוד עבורך, ללא צורך בהוצאות גבוהות או בהשקעה של זמן רב.

כל בעל חנות אונליין בשופיפיי הרגיש את הקפיצה הגדולה בהיקפי הפעילות והמכירות ברשת בשנתיים האחרונות. הרבה יותר אנשים עברו לבצע את הקניות שלהם באונליין, וכתוצאה מכך גם התחרות גדלה בהתאם.

אנו ב- QAMA מבינים שהליבה של העסק שלך היא יצירת מכירות, ולכן יצרנו תוסף המיועד לבעלי חנויות אונליין, שהאתר שלהם בנוי בפלטפורמת Shopify.

חיבור לאתר Shopify

יש לכם את פלטפורמת ה- E-commerce המובילה בעולם Shopify

אם כן, באמצעות תוסף של Priority תוכלו לשפר את ביצועי המכירות שלכם ולקבל סינכרון מלא של המערכות, ללא צורך בגורם צד שלישי או כתיבת קוד.

אלמנט גרפי עיצובי - קמה פתרונות פריוריטי

הסינכרון יתבצע בנושאים הבאים:

ניתן לבצע גם התאמות עבור צרכים יחודיים של לקוחותיכם, לדוגמא: שדות פרטיים או הכנסת לוגיקה עסקית לפני הטעינה. התוסף מתאים גם למערכות Priority Zoom. על-מנת להתאים את האינטגרציה לצרכי הארגון שלכם, נדרש לבצע אפיון וזיהוי צרכים עסקים, תהליך אשר יעשה במקצועיות רבה על ידי מומחי החברה.

צוות המומחים של QAMA ידאג לחיבור הממשקים באופן היעיל והפשוט ביותר על מנת שתהליך המכירה שלכם דרך האתר יחווה כנעים, יעיל וקליל יותר.

לטפל ביותר לקוחות ויותר עסקאות באופן אוטומטי:

יצירת מכירות היא לא הדרך היחידה להגדיל את שורת הרווח שלך. אנו יכולים לעזור לך לחסוך כסף על ידי ייעול שרשרת האספקה שלך, הפחתת טעויות האנוש (ועלותן) והגברת שביעות הרצון של הלקוחות שלך, שמקבלים בדיוק את המוצרים שהזמינו – ובמהירות.

חברת QAMA הוקמה בשנת 2006 במטרה לסייע לעסקים לנהל בצורה חכמה, יעילה ומקצועית יותר את תהליכי העבודה שלהם בעזרת מערכת Priority. אנו מתמחים בפיתוח, ביישום ובהטמעה של מערכת ERP מבית Priority, המאחדת את כלל מערכות המידע בארגונים.

עם הזמן פיתחנו אקוסיסטם של תוספים ייחודיים ומערך מכירות של תוספים קיימים כדי להתאים אישית את מערכת ה- Priority על פי הצרכים המשתנים של לקוחותינו, הפועלים במגוון תעשיות ושווקים. ניתן לקרוא כאן מידע נוסף אודות מוצרינו השונים.

בשנת 2022 נרכשה החברה על ידי קבוצת Shani Shenhav.

מוכנים להגדיל את המכירות והרווחים?

השאירו את הפרטים שלכם כאן בטופס ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן