לוגו QAMA פתרונות PRIORITY

סנכרון לקוח של Priority
מול מרכזיה

איך תוכנת שירות לקוחות משפרת את חוויית הלקוח?

מחלקת שירות הלקוחות היא אחת המחלקות החשובות ביותר בעסק שלך. נציגי המוקד הטלפוני מספקים שירות לקוחות ותמיכה, מבצעים מכירות, קובעים פגישות, ועוד. הם הפנים של החברה שלך – עונים על שאלות לגבי משלוחים, פותרים בעיות ותקלות, קובעים פגישות ועוד. התפקיד שלהם הוא להבטיח שהלקוחות שלך יהיו מרוצים גם מהמוצר וגם מהחוויה.

כיום הלקוחות מצפים לרמת שירות מעולה – שנציג השירות יפתור להם את הבעיה או יידע לענות על השאלות שלהם כבר בשיחה הראשונה. תוכנת שירות לקוחות מנהלת ומייעלת את מאמצי השירות של החברה וכך גם מסייעת לשמר אותם.

מערכת Priority מאפשרת לך לנהל את כל העבודה במקום אחד. אנחנו ב- QAMA מאפשרים לך להתאים אישית את מערכת ה-Priority כך שהיא תעבוד עבורך, ללא צורך בהוצאות גבוהות או בהשקעה של זמן רב.

סנכרון לקוח של Priority מול מרכזיה

הלקוח מתקשר? מעוניין לראות את פרטי הלקוח ישירות על המסך ב- Priority על מנת להקל על המוכרנים? 

ניתן לסנכרן בין Priority לבין המרכזיה הארגונית, באופן כזה שכאשר מתקבלת שיחת טלפון מאחד הלקוחות, על הצג תופיע שיחה מזוהה ובה שם המתקשר ומסך כרטיס הלקוח ב- Priority.

אנו מציעים לך תוסף המחבר בין המרכזייה שלך לבין מערכת Priority.

אלמנט גרפי עיצובי - קמה פתרונות פריוריטי

זה מה שהמודול שלנו יאפשר לכם:

להתחבר ללקוחות שלך:

במסגרת יישום הפרויקט, מנהל הפרויקט של QAMA יאפיין ביחד עמכם את העסק שלכם וצרכיו. בהמשך, נגדיר את אפיון הלקוחות ואת כל המידע שיידרש לשם הקלת השימוש במערכת וזיהוי הלקוח.

כאשר ערוצי השירות השונים של העסק מנותקים, אין עקביות ברמת ובחוויית השירות שהלקוחות מקבלים וקיימת סבירות גבוהה לטעויות ולהחמצה של פרטים חשובים, ולכן חשוב לשלב את כלל הערוצים ולחבר אותם למערכת אחת. כאשר ערוצי השירות מחוברים לכלל העסק, שביעות הרצון של הלקוחות עולה, הנאמנות מתעצמת וההכנסות גדלות.

צוות המומחים של QAMA ידאג לחיבור הממשקים באופן היעיל והפשוט ביותר על מנת שתהליך המכירה שלכם דרך האתר יחווה כנעים, יעיל וקליל יותר.

חברת QAMA הוקמה בשנת 2006 במטרה לסייע לעסקים לנהל בצורה חכמה, יעילה ומקצועית יותר את תהליכי העבודה שלהם בעזרת מערכת Priority. אנו מתמחים בפיתוח, ביישום ובהטמעה של מערכת ERP מבית Priority, המאחדת את כלל מערכות המידע בארגונים.

עם הזמן פיתחנו אקוסיסטם של תוספים ייחודיים ומערך מכירות של תוספים קיימים כדי להתאים אישית את מערכת ה- Priority על פי הצרכים המשתנים של לקוחותינו, הפועלים במגוון תעשיות ושווקים. ניתן לקרוא כאן מידע נוסף אודות מוצרינו השונים.

בשנת 2022 נרכשה החברה על ידי קבוצת Shani Shenhav.

מוכנים לייצר שירות לקוחות ברמת מחלקה ראשונה?

השאירו את הפרטים שלכם כאן בטופס ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן