לוגו QAMA פתרונות PRIORITY

משלוח סחורה ללקוח במסך "משלוחים ללקוח"

 

ניהול מלאי > תנועות מלאי > תנועות מלאי מכירות > משלוחים ללקוח

 

ישנן שלוש אפשרויות לפתוח תעודת "משלוחים ללקוח":

אפשרות 1: אם ללקוח אין הזמנה ואנו צריכים לפתוח משלוח.

אפשרות 2: יש הזמנה אחת.

אפשרות 3: אם ללקוח יש יותר מהזמנה אחת.

 

אפשרות 1: כאשר אין הזמנה

 

1. בשדה "מס' לקוח" בוחרים את הלקוח הרצוי.

2. מסך בן: "משלוחים ללקוח – פירוט" בוחרים בשדה "מק"ט" את המוצר הרצוי.

3. בשדה כמות – רושמים את הכמות הרצויה.

4. אם מעוניינים בפריט נוסף, יורדים שורה לוחצים על HOME במקלדת ובוחרים מק"ט חדש בשדה "מק"ט"

5. לאחר סיום הקלדת המק"טים עולים למסך אב ובלשונית "פרטים כללי" בשדה "סטטוס" בוחרים "סופית"

 

אפשרות 2: כאשר יש הזמנה אחת: שלבים לביצוע

 

1. בשדה "מס' לקוח" בוחרים בלקוח המתאים.

2. בלשונית "אסמכתאות" – בשדה "הזמנה"  בוחרים את ההזמנה הרצויה.

3. יורדים למסך בן: "משלוחים ללקוח – פירוט" רואים שההזמנה נקלטה לתוך הפירוט.

אפשרות א': אם יש מספיק מלאי במחסן: הולכים לדגל "אשר" ומסמנים.

המערכת מעדכנת אוטומטית את כמות המשלוח בהתאם לכמות ההזמנה המצוינת בשדה "יתרה למשלוח".

אפשרות ב': אם רוצים כמות אחרת מההזמנה (שדה "יתרה למשלוח"), או שבשדה "יתרה במחסן" יש 0,  אז מקלידים בשדה "כמות" את הכמות הרצויה.

4. לאחר עדכון הכמויות, חוזרים למסך אב באמצעות ובשדה "סטטוס" בלשונית "פרטים כלליים" בוחרים את האפשרות "סופית".

 

אפשרות 3: כאשר יש יותר מהזמנה אחת: שלבים לביצוע

 

1. בשדה "מס' לקוח" בוחרים בלקוח המתאים.

2. בוחרים מסך בן  "הזמנות  לתעודת משלוח".

3. בשדה "הזמנה" – בוחרים את ההזמנה הרצויה.

4. יורדים שורה ובוחרים את ההזמנה הבאה באופן זהה.

5. עוברים למסך הבן: "משלוחים ללקוח – פירוט" (חציםALT+)

6. חוזרים על סעיף 3 באפשרות 2.

7. עולים למסך אב חזרה. בשדה "סטטוס" בלשונית "פרטים כלליים" בוחרים "סופית".

 

 

דילוג לתוכן