לוגו QAMA פתרונות PRIORITY

דיווחי נוכחות
ופרויקטים מהשטח

הכירו את הדרך הטובה והיעילה ביותר לנהל את העובדים ואת הפרויקטים של העסק

מערכת Priority מאפשרת לך לנהל את כל העבודה במקום אחד. אנחנו ב- QAMA מאפשרים לך להתאים אישית את מערכת ה-Priority כך שהיא תעבוד עבורך, ללא צורך בהוצאות גבוהות או בהשקעה של זמן רב.

ניהול פרויקט עלול להיות תהליך מאתגר ומסובך מאוד: יש להגדיר, לתעד ולנתח משימות, להגדיר משאבים, זמנים והוצאות ואז לבחון את כלל הפרויקט על מנת למדוד את ההצלחה הכוללת שלו.

אספקט נוסף הוא ניהול תקציב הפרויקט, ההכנסות, ההוצאות והרווחיות. כל ארגון מנהל מספר פרויקטים במקביל, ולכן המעקב אחר תקציב כל פרויקט בנפרד במערכת הנהלת החשבונות עלול להיות סבוך ומסורבל.

הבעיה המרכזית היא שלא כל עסק יכול ו/או צריך להוציא כסף על מערכת לניהול פרויקטים. בדיוק בגלל זה אנחנו ב-QAMA מציעים פתרון אפקטיבי לעסקים הללו, בדמות אפליקציה ייעודית המסייעת בניהול המשימות ואשר מתאימה במיוחד גם לארגונים העובדים במתכונת היברידית. האפליקציה מסתנכרנת אוטומטית עם מערכת Priority.

דיווחי נוכחות ופרויקטים מהשטח

נא להתפקד בבקשה!
מודול הנוכחות של Priority ניתן לסנכרון וגישה קלה מכל מכשיר נייד או טאבלט. 

המגמה של מודל עבודה היברידי שחלקו מהמשרד וחלקו מחוצה לו או מהשטח ולאחרונה אף העלייה במספר העובדים מרחוק, מחייבת מתן פתרון לבקרה ודיווח על עובדי החברה. 

אפליקציית המובייל של Priority מאפשרת לדווח בזמן אמת על נוכחות עובדים, ימי חופשה וחופשות מחלה.

אלמנט גרפי עיצובי - קמה פתרונות פריוריטי

מה תמצאו במערכת דיווחי הנוכחות שלנו?

למקסם את העבודה מרחוק:

האפליקציה מאפשרת לך למקסם את הידע והשליטה על תהליכי העבודה – לחבר בין העובדים לבין הארגון כאשר הם עובדים מרחוק, לחבר בין העובדים לבין המשימות שלהם ועוד. כל זאת בצורה יעילה ופשוטה ביותר, שמגבירה את האפקטיביות של תהליכי העבודה.

צוות המומחים של QAMA ידאג לחיבור הממשקים באופן היעיל והפשוט ביותר על מנת שתהליך המכירה שלכם דרך האתר יחווה כנעים, יעיל וקליל יותר.

חברת QAMA הוקמה בשנת 2006 במטרה לסייע לעסקים לנהל בצורה חכמה, יעילה ומקצועית יותר את תהליכי העבודה שלהם בעזרת מערכת Priority. אנו מתמחים בפיתוח, ביישום ובהטמעה של מערכת ERP מבית Priority, המאחדת את כלל מערכות המידע בארגונים.

עם הזמן פיתחנו אקוסיסטם של תוספים ייחודיים ומערך מכירות של תוספים קיימים כדי להתאים אישית את מערכת ה- Priority על פי הצרכים המשתנים של לקוחותינו, הפועלים במגוון תעשיות ושווקים. ניתן לקרוא כאן מידע נוסף אודות מוצרינו השונים.

בשנת 2022 נרכשה החברה על ידי קבוצת Shani Shenhav.

מוכנים לעבוד בצורה יעילה יותר?

השאירו את הפרטים שלכם כאן בטופס ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן