QAMA הינה ספקית מורשית של תוכנת פריוריטי. באמצעותה ניתן לרכוש ולהטמיע את תוכנת Priority בהתאמה מלאה לצרכי הארגון
ברוכים הבאים ל-QAMA הבית שלך ליישום מערכות ERP מבית Priority.
החברה הינה ספקית מורשית של תוכנת פריוריטי והיא מספקת פתרונות יישום והטמעה באופן יצירתי וחכם המותאם לכל לקוח, לכל ארגון ובכל זמן.
בחירה בתוכנת ה ERP מבית Priority ויישומה בהתאם לצרכי בית העסק שלך (קטן כגדול) תאפשר למערך הניהולי של החברה להתמקד בליבה העסקית של הארגון ולייעל את המערך הניהולי, הלוגיסטי, הפיננסי והשיווקי, כל זאת תוך ביצוע בקרה מתמדת של כל המידע הארגוני.
אנו נדאג להטמיע את המערכת באופן ידידותי לכל משתמש, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ונגישות.
יישום, פיתוח, תמיכה
והדרכה לחברות וארגונים
התאמה יצירתית של מערכת הפריוריטי בכל תחום בארגון חוסכת משאבים – זמן, אנרגיה וכספים. מי לא היה רוצה להרוויח את כל אלה?
צוות החברה עומד לרשותך ומספק מענה זמין והולם לאורך כל התהליך, זאת עד להטמעת המערכת אצל אחרון המשתמשים
החברה צברה נסיון עתיר שנים ביישום מאות רבות של מערכות ופרויקטים, זאת במגוון רחב של ארגונים ותעשיות
צוות העובדים בחברה הנו צוות מיומן ומקצועי שיישם והטמיע מאות פרוייקטים בארגונים שונים
לאורך השנים פיתחה החברה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וחדשניים ובכלל זה API: קישוריות למכשירים שונים ולאתרי אינטרנט, תוך שימוש במוצרים אפליקטיביים
מומחי החברה מעניקים תמיכה טכנית בפריוריטי ללקוחותיה מכל מקום ובכל אמצעי תקשורת
צור קשר
טלפון:
נייד:
מרכז תמיכה:
E-mail:
יישום לחברות וארגונים
קבלו הצעה משתלמת לארגון שלכםקמה פתרונות מתמחה ב הטמעת הפריוריטי באופן המיטבי ביותר לארגון על ידי צוות מומחים, מתוך ניסיון רב של ניהול מאות פרויקטים. תוך מתן מענה איכותי, מקצועי ואישי לעסקים מכל הסוגים.
הטמעת פריוריטי2פיתוח פריוריטי ייחודי
קמה פתרונות פיתחה מגוון של פתרונות ייחודיים המאפשרים לארגון לחסוך בזמן יקר, לייעל את תהליך העבודה ולהפיק את המקסימום מתוכנת הפריוריטי. כגון: סנכרון לאתרי אינטרנט ועבודה באמצעות סמארטפונים.
פיתוח פריוריטי3קמה פתרונות מספקת פתרונות מגוונים לליווי ותמיכה בלקוחות הפריוריטי והזום, הן בתמיכה טלפונית שוטפת והן בהספקת מטמיע העובד בתוך הארגון ומכשיר את הצוותים השונים.
פריוריטי תמיכהאנו בקמה פתרונות פריוריטי מאמינים, כי פתרון נכון ללקוח מתחיל בבדיקת צרכיו המדויקים של העסק בהווה, תוך התחשבות במבט אל העתיד. בקמה פתרונות, אנו מתאימים באופן מקצועי את יישומי התכונה המתאימים מתוך ניסיון של ניהול מאות פרויקטים ב הטמעת פריוריטי.
בקמה פתרונות אנו מעניקים שירות איכותי ואישי ודואגים ללוות את לקוחותינו לכל אורכו של התהליך. אנו מטפלים ודואגים להיות לצד לקוחותינו מצד האפיון, דרך הסבות התוכנה, הטמעת המערכות, פיתוח המוצרים הנילווים למערכת, הדרכות וליווי בעת העלייה לאוויר ולאחריה.
טלפון: 077-341-0227
פלאפון: 0542-200-840
פקס: 153-8-6512207
מרכז תמיכה: 077-341-0227 שלוחה 1
מייל: gil@p112905-859-25117.s859.upress.link
שעות פעילות: 09:00-17:00
מיקוד אבטחה לתפקיד ההדרכה נבחרה חברת "קמה פתרונות". ההדרכה בוצעה במקצועיות רבה מאוד, באופן ממוקד מטרה ויסודי. הדרכה מלמדת על ראייה רחבה בתחומי הנה"ח ועל יתרונות התוכנה על כל היבטיה כולל דוחות, מערכי בקרה וייעול בעבודה.
מי רעננה חלק מתהליך ההטמעה של תוכנת פריוריטי כלל העברת הזמנות הרכש, להזמנות רכש ממוחשבות דרך האינטרנט. דבר ששידרג וייעל באופן משמעותי ביותר את העבודה וגרם לחיסכון הם במקום פיזי והן בזמנם של העובדים באופן ניכר
חברת קמה פתרונות הינה ספקית מורשית של תוכנת פריוריטי – ניתן לרכוש וגם להטמיע את תוכנת פריוריטי בהתאמה מלאה לצרכי הארגון
אנו מתמחים בהמון סוגים של מודולים בתוכנת פריוריטי. סוגי הלקוחות שלנו הם רבים ומגוונים. החל מקימעונאות, סיטונאות, עמותות, חברות מסחריות, חברות שמירה, קוסמטיקה, ועוד. הטמעת פריוריטי היא המומחיות שלנו.
תוכנת פריוריטי גמישה מאוד ומתאימה להמון סוגי עסקים. אנו בקמה פתרונות מתאימיםם את התוכנה לצורכי הארגון ולתהליכים המתרחשים בו, על בסיס אפיון מקיף אותו אנו עורכים בארגון
בקמה פתרונות המיישמים שלנו מגיעים אל הארגון, מבצעים אפיון מקיף המאפשר התאמה מקסימלית של התוכנה לצרכי הארגון. אנו מאמינים בקשר וליווי אישי.
קמה פתרונות מבצעת פרויקטים במגוון של היקפים. החל מלקוחות קטנים ובינונים ועד חברות גדולות עם מאות עובדים.
כן. ישנה אפשרות לחבר את הפריוריטי לאתר קיים או להקים אתר חדש ולחבר אליו. (כולל חיובי לקוחות, ביצוע הזמנות, בדיקת מלאי ועוד).
כן, בהחלט. תוכנת פריוריטי מאפשרת לעבוד עם קדמת הטכנולוגיה וניתן לעבוד עם מחשבים מסוגים שונים טאבלטים וסמארטפונים, ישנו צורך בהתאמה אישית לפי הלקוח.
קמה פתרונות מעניקה תמיכה טלפונית ללקוחותיה. פריוריטי תמיכה – עובדת בכל יום בין השעות תשע לחמש בימי העבודה. וניתנת על ידי מיישמים מקצועים במענה טלפוני ובהשתלטות מרחוק במידת הצורך.
ישנן אפליקציות שמתחברות אל הפריוריטי שדרכן ישנה אפשרות לעשות את הסליקה. היא עומדת בתקנים הנכונים לשמירת כרטיסי אשראי, ויש לה אפליקציה שמחוברת לפרויריטי הן בהוראות קבע והן בחיוב ישיר.