לוגו QAMA פתרונות PRIORITY

פריוריטי תמיכה

1

בנק שעות לתמיכה טלפונית

קמה פתרונות מעניקה מענה איכותי של שירותי תמיכה טלפונית לעסקים העובדים עם תוכנת הפריוריטי והזום לעסקים.

מטרת התמיכה היא להעניק מענה ראשוני ומהיר ללקוחות הנדרשים לפתרון בעיות במהלך יום העבודה.מרכז התמיכה עובד בשעות 09:00-17:00 על מנת לאפשר ללקוחות לקבל סיוע ועזרה בזמן אמת.

מרכז התמיכה מאויש על ידי מיישמים ותיקים בעלי מקצוע בתחום הנהח"ש, לוגיסטיקה ושיווק ומכירות.

התמיכה הינה בכל המודולים וכן מענה בתחומי ה- IT, כולל פתרונות בהתחברות מרחוק.

פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר והצטרפו לעשרות לקוחות מרוצים הנהנים מתמיכה יום יומית.

2

איש תמיכה וליווי בתוך הארגון

קמה פתרונות מציעה לארגונים גדולים הזקוקים למענה רצוף ומיידי מיישם פנימי אשר יטפל בכל נושאי הפריוריטי בחברה ויהווה מקור מידע ותמיכה מידיים לארגון.

יתרונות:מיישם המכיר היטב את החברה ומכיר את האנשים מבפנים.המיישם נהנה מהגב המקצועי של החברה.המיישם הינו עובד קמה ואינו עובד של החברה.עלויות נמוכות בהרבה מהעסקה עצמית של מיישם.אפשרות גמישה של החלפה בעת היעדרות מסיבות שונות.

הנה כמה סוגי בעיות נפוצות שאנו תומכים בהם טלפונית

ח.י. שיפוץ והקמת פרויקטיםעטרה שלום רק רציתי להודות לכם על השירות הנפלאה נציג מטעמכם הסביר את החומר בצורה מצויינת ומקצועית! אני מרוצה מאוד ומעריכה. תודה על שירות מצויין ומקצועי!

טש מתכת

   

תודה על הסבלנות והמקצועיות של המיישמת שלכם, העזרה שהיא נותנת מעל ומעבר וגם על הטיפים אמנם קטנים אבל הם גדולים כשעובדים יום יום מול הפריורטי. אף פעם השיחה לא מתנתקת עד שהיא מרגישה בוודאות שהכל מובן. ואם אפשר לומר – מצאת לכם צוות מנצח שבעצם זה מה שנותן לעסק להמשיך לחיות לעוד הרבה שנים. יישר כוח תמשיכו בעבודה הנהדרת והסבלנות מעל ומעבר 🙂

היבטאט – ורד כוחלני – מנהלת חשבונותאין על הצוות שלכם שעונה תמיד עם סובלנות ופתירת הבעיה.גם עם הבעיה לא נפתרת תמיד דואגים לחזור ולעדכן.

נקסט פרו – דנה – מנהלת חשבונות

תמיד דואגים לתת שירות אדיב, מקצועי ותמיד עם כל כך הרבה סבלנות. תודה רבה לכם!

דילוג לתוכן