פריוריטי - תמיכה

1

פריוריטי - תמיכה טלפונית

קמה פתרונות מעניקה מענה איכותי של שירותי תמיכה טלפונית לעסקים העובדים עם תוכנת הפריוריטי והזום לעסקים.

מטרת התמיכה היא להעניק מענה ראשוני ומהיר ללקוחות הנדרשים לפתרון בעיות במהלך יום העבודה.

מרכז התמיכה עובד בשעות 09:00-17:00 על מנת לאפשר ללקוחות לקבל סיוע ועזרה בזמן אמת.

מרכז התמיכה מאויש על ידי מיישמים ותיקים בעלי מקצוע בתחום הנהח"ש, לוגיסטיקה ושיווק ומכירות.

התמיכה הינה בכל המודולים וכן מענה בתחומי ה- IT, כולל פתרונות בהתחברות מרחוק.

2

איש תמיכה וליווי בפריוריטי בתוך הארגון

קמה פתרונות מציעה לארגונים גדולים הזקוקים למענה רצוף ומיידי מיישם פנימי אשר יטפל בכל נושאי הפריוריטי בחברה ויהווה מקור מידע ותמיכה מידיים לארגון.

יתרונות:
מיישם המכיר היטב את החברה ומכיר את האנשים מבפנים.
המיישם נהנה מהגב המקצועי של החברה.
המיישם הינו עובד קמה ואינו עובד של החברה.
עלויות נמוכות בהרבה מהעסקה עצמית של מיישם.
אפשרות גמישה של החלפה בעת היעדרות מסיבות שונות.