הטמעת פריוריטי

הטמעת פריוריטי

הטמעת תוכנת פריוריטי - תוכנת ה  ERP המובילה כיום בארץ

 פריוריטי הינה תוכנה רבת עוצמה המאפשרת לארגון כולו להתנהל בשפה אחידה. הטמעת פריוריטי נותנת מענה למגוון עצום של עסקים מכל התחומים.

לפריוריטי שתי גרסאות מרכזיות – מסחירת ותעשייתית. והיא ניתנת לתפעול בשתי צורות: השכרה או רכישה.

פירוט המודולים במערכת פריוריטי מסחרית ותעשייתית:

• ניהול כספים והנה"ח
• CRM שיווק ומכירות
• רכש• תשלומים לספקים
• שירות ואחזקה• ניהול פרויקטים
• רכוש קבוע• תכנות MRP מסחרי
• הפצה

• הרכבות
• עצי מוצר
• מספרים סידוריים
• ניהול משרד
• דוחו"ת מנהלים
• מנהל מערכת
• מכירות FOB
• משאבי אנוש

• מילון עברי אנגלי (ושפות נוספות)
• ניהול הייצור• מדול ותכנון הייצור
• תכנון רכש תעשייתי על ציר הזמן (MRP)
• הנדסה
• MRB

כמו כן, ניתן כיום לבצע פעולות רבות של הפריוריטי באמצעות הסמארטפון או הטאבלט.

חברת קמה מתמחה בהטמעת פריוריטי במערכת בדיוק לצרכים של הארגון, עם נסיון רב שנים וצוות של מומחים

הטמעה מקצועית של פריוריטי מורכבת ממספר שלבים:

1

אפיון 

כל תהליך הטמעה של הפריוריטי מתחיל באפיון מקיף של צרכי הארגון.

בתהליך שמתבצע מול ההנהלה ומול העובדים אנו סוקרים את מערך הארגון, התהליכים המתבצעים בו, הצרכים בהווה עם הסתכלות כלפי העתיד.

2

מסמך אפיון

מסמך האפיון הינו מסמך חשוב ביותר המרכז בתוכו את כל תוכנית העבודה שתדרש להתבצע בארגון על מנת להטמיע בו את תוכנת הפריוריטי בצורה נכונה ומקצועית

המסמך נותן תמונה כוללת על כל מה שמתרחש ועתיד להתרחש בארגון, קיימים בו הפיתוחים הדרושים במערכת, וכן יש בו הערכה של שעות העבודה הדרושות על מנת להטמיע את הפריוריטי בארגון

באמצעות מסמך האפיון ניתן להעריך את פרוייקט ההטמעה מבחינה תקציבית ולהבין את כל המרכיבים הנדרשים על מנת להטמיע את הפריוריטי בארגון כולל הדרישות המעשיות מן האנשים בארגון

3

הסבות נתונים

אחד מן החלקים הראשונים בתהליך ההטמעה עצמו הינו הסבת הנתונים הקיימים בארגון מן המערכות הקודמות אל מערכת הפריוריטי. על מנת שהארגון יוכל להשתמש במערכת אחת לניהול ולא יזדקק לשמור את המידע במערכות הישנות.

4

מעבר לעבודה עם מסמכים דיגיטליים

אחד הדברים המייעלים מאוד את העבודה בארגון הינו מעבר לעבודה עם מסמכים דיגיטליים המחליפים את העבודה עם מסמכים פיזיים.

5

פיתוחים

לכל ארגון יש את הדרישות הייחודיות לו, את דרכי העבודה המיוחדות וסדר הפעולות הנכון עבורו. כאן נכנס תהליך הפיתוח בתהליך הפיתוח אנו מתאימים את הפריוריטי לצרכים הייחודיים של הארגון.

6

הדרכת המשתמשים

לאחר סיום תהליך הפיתוח אנו עוברים להדריך את אנשי הארגון השונים, זהו חלק חשוב מאין כמוהו. יש לנו נסיון רב בהכשרת עובדים בצורה סבלנית נעימה ומקצועית לעבודה עם המערכת.