פריוריטי תמיכה

1

בנק שעות לתמיכה טלפונית

קמה פתרונות מעניקה מענה איכותי של שירותי תמיכה טלפונית לעסקים העובדים עם תוכנת הפריוריטי והזום לעסקים.

מטרת התמיכה היא להעניק מענה ראשוני ומהיר ללקוחות הנדרשים לפתרון בעיות במהלך יום העבודה.מרכז התמיכה עובד בשעות 09:00-17:00 על מנת לאפשר ללקוחות לקבל סיוע ועזרה בזמן אמת.

מרכז התמיכה מאויש על ידי מיישמים ותיקים בעלי מקצוע בתחום הנהח"ש, לוגיסטיקה ושיווק ומכירות.

התמיכה הינה בכל המודולים וכן מענה בתחומי ה- IT, כולל פתרונות בהתחברות מרחוק.

פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר והצטרפו לעשרות לקוחות מרוצים הנהנים מתמיכה יום יומית.

2

איש תמיכה וליווי בתוך הארגון

קמה פתרונות מציעה לארגונים גדולים הזקוקים למענה רצוף ומיידי מיישם פנימי אשר יטפל בכל נושאי הפריוריטי בחברה ויהווה מקור מידע ותמיכה מידיים לארגון.

יתרונות:
מיישם המכיר היטב את החברה ומכיר את האנשים מבפנים.
המיישם נהנה מהגב המקצועי של החברה.
המיישם הינו עובד קמה ואינו עובד של החברה.
עלויות נמוכות בהרבה מהעסקה עצמית של מיישם.
אפשרות גמישה של החלפה בעת היעדרות מסיבות שונות.

הנה כמה סוגי בעיות נפוצות שאנו תומכים בהם טלפונית

  • בניית מחירון
  • קישור הזמנות או תעודת משלוח לחשבונית
  • ​רישום דיבידנדים
  • ​מדוע סכום החשבון במסך האב אינו זהה למסך הבן?
  • ​רישום הוצאות מראש
  • ​איך מטפלים במע"מ?
  • ​רישום קבלה על תשלום חלקי
  • ​העברת מע"מ מחודש לחודש על מנת לא לקבל החזר
  • מדוע בדו"ח מע"מ סכום המע"מ שגוי?
  • ​רישום קבלה ששולמה בהפרשי אגורות
  • ​מדוע הזמנה לא מופיעה בעת רישום החשבונית?
  • ​תשלום דרך קופה קטנה- כיצד?
  • ​רישום רשימון יבוא או יצוא
  • איך ומתי מעבירים יתרות פתיחה?
  • ​פתיחת שנה
  • ​מדוע מאזן לא מאוזן?
  • ​העברת קובץ במבנה אחיד לרואה חשבון
  • ​איך מוציאים חשבונית עבור תאריך מוקדם יותר, לאחר שהוצאו חשבוניות לתאריך מאוחר?
  • ​רישום חשבונית עצמית
  • ​איך משנים מטבע בחשבון שכבר בוצעו בו פעולות?

ח.י. שיפוץ והקמת פרויקטים
עטרה שלום רברציתי להודות לכם על השירות הנפלאהנציג מטעמכם הסביר את החומר בצורה מצויינת ומקצועית!אני מרוצה מאוד ומעריכה.תודה על שירות מצויין ומקצועי!

טש מתכת

   

ברצוני לשבח את המיישמת שלכם באדיבות, הסבלנות והמקצועיות שלה. על העזרה שהיא נותנת מעל ומעבר וגם על הטיפים אמנם קטנים אבל הם גדולים כשעובדים יום יום מול הפריורטי. אף פעם השיחה לא מתנתקת עד שהיא מרגישה בוודאות שהכל מובן. ואם אפשר לומר – מצאת לכם צוות מנצח שבעצם זה מה שנותן לעסק להמשיך לחיות לעוד הרבה שנים. יישר כוח תמשיכו בעבודה הנהדרת והסבלנות מעל ומעבר 🙂